Alla inlägg den 7 april 2011

Av Mia Andreasson - 7 april 2011 21:52

Arg, besviken och totalt urladdad...Så känns det efter att ha fått ett samtal från Falköpings BHK om att lördagens tävling blir inställd!! Här har man laddat, tränat och verkligen sett fram emot denna tävling, och så nu detta....Antiklimax...  

Tydligen så hade dom åkt ut till spåren för att kolla dom en sista gång idag och då upptäckt att vägen dit var totalt sönderkörd av skogsmaskiner så vi kan tydligen inte ta oss dit....


Inser nu att det svåraste med spår är att få tävla!!

Av 3 st anmälda tävlingar i år så är 2 st inställda och den sista är jag reserv på..

Under hösten så anmälde jag till 9 st tävlingar och var med på 2!! 2 klubbar tappade bort mig, 1 tävling pågick samma dag som den andra och jag kom med på båda (typiskt), 1 var jag reserv på och resten bortlottad från...  

Hur ska vi någonsin få chansen att bli uppflyttade om vi aldrig får tävla?!

Söket blir bara mer o mer lockande....


//Deppig

Skapa flashcards