Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Mia Andreasson - 9 augusti 2011 16:21

Idag kommer äntligen mina älskade hundar hem från stugan!! Vad jag saknar dom när dom inte är hos mig!!   Man måste nog vara hundägare för att förstå det....

Har ju mycket snälla föräldrar som ser efter mina älsklingar ett par dagar varje vecka, så att deras matte kan jobba länge och få in tid, så att dagarna blir korta när dom är hemma... Denna lösning fungerar bra så här på sommaren då "dagis" flyttas ut till Gravlången.. Kan ju säga att det känns gott att veta att dom badar och springer runt på naturtomt hela dagarna istället för att ligga hemma o vänta på mig.


MEN....idag kommer dom alltså hem och jag funderade på ett pass lydnad i "hemmaparken" precis utanför.

Sist jag tränade så kedjade jag ihop sista sträckan av framåtsändandet med krypet och fick inte alls det fina kryp jag så smått vant mig vid.. Det kom tom lite ljud!!   Ska testa detta idag igen för att se om det var en tillfällighet eller inte...

Vidare så borde jag köra kedjan, inkallning+framåtsändande då liten svart lätt glömmer att gå ner i tempo på första sträckan efter en rolig inkallning.   


Sen är det nog mest jag som ska tränas idag... MÅSTE bli mycket bättre på att vara tävlingslik!!  

Men först är det ett pass combat på Sportlife som hägrar!!     

Jaaa detta är väl vad som händer på Tingvalla en tisdag som denna...


Over and Out!


  Åh...Hopp!!!   

Som katt o hund?

Ovido - Quiz & Flashcards