Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Paus i bloggen....

Av Mia Andreasson - 29 augusti 2011 20:17

Tänkte faktiskt ta ett litet uppehåll i mitt bloggande då det känns som om jag dels inte har tiden att uppdatera regelbundet och dels blir det lite dubbelt då jag lägger in vad vi håller på med på FB ....så...ni som vill följa våra äventyr är välkomna att titta in på "fejjan" istället!!  

Vem vet - en dag faller andan på och jag är igång på bloggen igen!!


Over and out!!

 
 
Ingen bild

Susanne

29 augusti 2011 21:16

Så tråkigt-det är ju jättekul att läsa vad ni håller på med.
Jag tycker du ska tänka om.

Susanne

 
Erika, Noa & Scout

Erika, Noa & Scout

30 augusti 2011 06:38

Men....jag har ju inte FB :(

http://www.springertok.wordpress.com

 
Mia med Melker

Mia med Melker

30 augusti 2011 09:00

Fick en känsla av att det inte är någon som läser här utan alla kollar fb....men vill ni så får vi väl fortsätta...Kul att veta att ni i alla fall är 2 som läser ibland...;)

http://www.svart-vit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia Andreasson - 14 februari 2012 16:20


.....ja mycket är det som ska hinnas med....Självförvållat - javisst! Men det är ju så kul när man har en hund som Melker som bara älskar att arbeta!! Har så smått börjat anmäla till lite tävlingar bla spår i Kungälv under påsken och förhoppningsvi...

Av Mia Andreasson - 11 oktober 2011 11:39


Oj vad tiden går fort!! Dagarna bara rullar på i ett rasande tempo....kanske beror på att man alltid har fullt upp? ;) Har i vilket fall sen sist äntligen fått till ett mycket lyckat prov i jakt och ett 1:a pris blev betalningen för det!!   Melke...

Av Mia Andreasson - 13 september 2011 09:43

Hur mycket kan det egentligen regna?! Nu är det till råga på allt storm också!! Vi var 6 st tappra som träffades på Backamo för lite jaktträning igår kväll..Och herregud va det regnade!!   Delade upp oss i två gäng och körde i omgångar. Jag och...

Av Mia Andreasson - 12 september 2011 10:40

Jajjamän!! Nu har det hänt! Godkända i Elitklass spår minsann!!   Inga jättepoäng och mååånga missar men är ändå nöjd med att vi genomförde hela tävlingen samt fick fullt på både upptag o spår!   Det hela kom lite plötsligt då jag stod som 8:de...

Av Mia Andreasson - 3 september 2011 11:18

Tydligen så var det några som faktiskt läste min blogg men som inte har FB så jag fortsätter skriva lite här ändå!!    Denna vecka har varit full av träning för min och Melkers del... Började ju med ett jaktprov förra lördagen och som faktiskt fick...

Skapa flashcards